با همراهی مدیرکل استاندارد استان انجام شد:

بازدید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران از نمایشگاه استاندارد

  • 22 Oct 2023
  • News Code: 1129900
  • 80

بازدید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران از نمایشگاه استاندارد

 

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر جمال قاسمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با همراهی دکتر محمد ملاعلی‌پور مدیرکل استاندارد مازندران از نمایشگاه تخصصی محصولات استاندارد تولیدی استان در دانشکده هنر و معماری بازدید کرد.

       بر اساس این گزارش، این نمایشگاه که به‌مناسبت یکصد سالگی تاسیس استاندارد در کشور و با هدف آشنایی با مفهوم و معنای استاندارد برگزار شد، از محصولات متنوع تولیدی و فرآورده‌های غذایی دارای نشان استاندارد تشکیل شده است که بازدیدکنندگان طی بازدید، از نزدیک با مفهوم کیفیت و مشخصات مطلوب یک کالا و اهمیت علامت استاندارد در هنگام خرید محصولات آشنا شده و از مضرات کالاهای غیر استاندارد در زندگی آگاهی خواهند یافت.

       یادآور می‌شود: نمایشگاه تخصصی محصولات استاندارد تولیدی استان از روز دوشنبه 24 مهر 1402 با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و تولیدی، مسوولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه مازندران در محوطه دانشکده هنر و معماری آغاز به‌کار کرد که برگزاری نمایشگاه استاندارد کالا و خدمات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی حوزه تدوین استانداردهای بین‌المللی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان همراه با ارایه گواهی معتبر از بخش‌های مختلف آن به‌شمار می‌رود. این نمایشگاه در روز چهارشنبه 26 مهر 1402 به کار خود پایان خواهد داد.

خبرهای مرتبط

Результатов нет.